Otwarty przez: OCC Senior 2011-01-18, 23:11 |
O księżach/ księdzach ?? |
| Autor |
Wiadomość |
giemul

Motocykl: najlepszy na forum
Imię: NEO
|
Wysłany: 2011-01-11, 23:32
|
|
|
| bo o tym tutaj gadamy . Żałuję że dałem się znowy sprowokować . Ten temat mnie zwyczajnie rozdrażnia i miałem już sobie odpuszać takie gadki . |
|
 |
TNT [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-01-11, 23:33
|
|
|
| prezesartur napisał/a: |
Dla mnie to wcale tak śmiesznie nie wygląda bo z pierwszej szkoły z wykształcenia jestem elektromonter. |
Więc jak Cię okradną to do Ciebie przyjdę z flachą |
|
|
|
 |
Kapitan Bomba

Motocykl: Orzeł 1
Imię: Tytus
|
Wysłany: 2011-01-11, 23:34
|
|
|
| zenoo napisał/a: | | Brosik napisał/a: |
Broń w dłoń i dołączajmy do giemula Sprzeciwmy się największej sekcie |
to ja jeszcze teraz czekam na jakąś krucjatę przeciw Żydom i Arabom ... ciekawe kto pierwszy pójdzie podpalić meczet |
http://www.youtube.com/watch?v=PuRgQ8AR6Ww z tym też trzeba walczyć |
|
|
|
 |
prezesartur
Motocykl: Nie mam. Nie jestem cool.
Imię: Artur
|
Wysłany: 2011-01-11, 23:34
|
|
|
| To przyjdź z flachą i jaką młodszą koleżanką żeby każdy coś z tego urwał bo abstynentem jestem i nawet wina mszalnego nie piję. |
|
|
|
 |
Dzika Czika
Dzika Czika Papryka

Motocykl: Honda
Imię: Aga
|
Wysłany: 2011-01-11, 23:36
|
|
|
Ha no to chyba sie dołacze...
| Cytat: | | Jeżeli studiowałeś różne aspekty religi nie wiem czemu potępiasz tylko i wyłącznie kościuł katolicki, przecież każda religia to "opium dla mas" |
Taaaaa no chyba wszyscy to mieszkamy w Polsce z okreslona czyt. nakazana religia, swiatopogladem etc. ja przynajmniej takich na przyklad swietych krow czy meczetow na ulicach nie widzialam.... |
|
|
|
 |
Ola_su
Motocykl: Suzuki Dr400S Honda CB750
Imię: Aleksandra
|
Wysłany: 2011-01-11, 23:37
|
|
|
| giemul napisał/a: | | bo o tym tutaj gadamy . Żałuję że dałem się znowy sprowokować . Ten temat mnie zwyczajnie rozdrażnia i miałem już sobie odpuszać takie gadki . |