Forum Śląskich Motocyklistów Strona Główna Forum Śląskich Motocyklistów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: OCC Senior
2011-01-18, 23:11
O księżach/ księdzach ??
Autor Wiadomość
giemul 

Motocykl: najlepszy na forum
Imię: NEO
Wysłany: 2011-01-11, 23:32   

bo o tym tutaj gadamy . Żałuję że dałem się znowy sprowokować . Ten temat mnie zwyczajnie rozdrażnia i miałem już sobie odpuszać takie gadki .

Jo to mom w żici jusz wszysko , DWA RAZY !! Ale tak richtichofenfest !!

TNT
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-11, 23:33   

prezesartur napisał/a:

Dla mnie to wcale tak śmiesznie nie wygląda bo z pierwszej szkoły z wykształcenia jestem elektromonter.

Więc jak Cię okradną to do Ciebie przyjdę z flachą :D

Kapitan Bomba 

Motocykl: Orzeł 1
Imię: Tytus
Wysłany: 2011-01-11, 23:34   

zenoo napisał/a:
Brosik napisał/a:

Broń w dłoń i dołączajmy do giemula !! Sprzeciwmy się największej sekcie :D

to ja jeszcze teraz czekam na jakąś krucjatę przeciw Żydom i Arabom ... ciekawe kto pierwszy pójdzie podpalić meczet

http://www.youtube.com/watch?v=PuRgQ8AR6Ww z tym też trzeba walczyć :D

prezesartur 

Motocykl: Nie mam. Nie jestem cool.
Imię: Artur
Wysłany: 2011-01-11, 23:34   

To przyjdź z flachą i jaką młodszą koleżanką żeby każdy coś z tego urwał bo abstynentem jestem i nawet wina mszalnego nie piję.

Dzika Czika 
Dzika Czika Papryka

Motocykl: Honda
Imię: Aga
Wysłany: 2011-01-11, 23:36   

Ha no to chyba sie dołacze...

Cytat:
Jeżeli studiowałeś różne aspekty religi nie wiem czemu potępiasz tylko i wyłącznie kościuł katolicki, przecież każda religia to "opium dla mas"

Taaaaa no chyba wszyscy to mieszkamy w Polsce z okreslona czyt. nakazana religia, swiatopogladem etc. ja przynajmniej takich na przyklad swietych krow czy meczetow na ulicach nie widzialam....

Ola_su 

Motocykl: Suzuki Dr400S Honda CB750
Imię: Aleksandra
Wysłany: 2011-01-11, 23:37