Forum Śląskich Motocyklistów Strona Główna Forum Śląskich Motocyklistów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
17.04.2011r. Rozpoczęcie Sezonu Częstochowa
Autor Wiadomość
Miki72 

Motocykl: Ducati Diavel Carbon Red 2011
Imię: Michał
Wysłany: 2011-01-26, 22:18   

Giemul, bo ty się zwyczajnie boisz jeździć wśród dużej ilości motocykli. Boisz się o swoją BeMkę coby Ci ktoś jej nie zarysował albo co gorsza Cię objechał?
Dawaj na JG, nie bój się, obstawimy Cię w razie co.... :D :D :D
www.motoautostrada.pl

Żaba1984 
Externus pirata

Motocykl: SUZUKI TL1000R
Imię: Marcin
Wysłany: 2011-01-26, 23:47   

Cytat:
Ale ty tam nie musisz jechać bo tam mieszkasz

hehe fakt :P

[ Dodano: 2011-01-26, 23:51 ]
Vanhelsing, Mieszkam od 3 Lat i będe pierwszy raz a jeżdżę od 8 lat :) kiedyś ten pierwszy musi być :P

Vanhelsing 
Hardtail

Motocykl: H-D kicker only
Imię: Tomek
Wysłany: 2011-01-27, 09:05   

Wiadomo bliżej do nieba. :D

giemul 

Motocykl: najlepszy na forum
Imię: NEO
Wysłany: 2011-01-27, 12:07   

Miki72 napisał/a:
..albo co gorsza Cię objechał?
Dawaj na JG, nie bój się, obstawimy Cię w razie co.... :D :D :D

Miki , nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki .

Z tobą to bym się bał jechać , bo zawsze masz gany w pogotowiu i ostrzeliwujesz tych co wyprzedzają ( awatar ) ;)

Jo to mom w żici jusz wszysko , DWA RAZY !! Ale tak richtichofenfest !!

Daill88 

Motocykl: Honda CB 750 custom '82
Imię: Daniel
Wysłany: 2011-01-27, 18:01   

Chciałem się dołączyć do dyskusji o tych dobrych chrześcijanach i złych ateistach (z krzyżami na klacie), ale emocje już opadły, nikt nikogo nie będzie wyzywał.
Nie będzie łopatologii o kurczakach, lodach itp...
Co z wami ludzie? Zlot JG temat kontrowersyjny :> a tu zamualnie w stylu ja będe i ja, wiecie co?