|
Forum Śląskich Motocyklistów
|
|
Debaty polityczne |
| Autor |
Wiadomość |
magik [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Kapitan Bomba

Motocykl: Orzeł 1
Imię: Tytus
|
Wysłany: 2011-10-07, 22:37
|
|
|
Bardzo chciałbym aby Pan Palikot wygrał te wybory.
Sadzić, palić, zalegalizować. |
|
|
|
 |
street_angel
Motocykl: xxx
Imię: xxx
|
Wysłany: 2011-10-07, 22:48
|
|
|
cały rząd mam w głębokim poważaniu, zrobię im kole kota |
|
|
|
 |
benzin
Motocykl: V-Raptor
Imię: Panicz
Wiek: 82 Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 957 Skąd: na telefon
|
Wysłany: 2011-10-07, 22:53
|
|
|
| Brosik napisał/a: | Bardzo chciałbym aby Pan Palikot wygrał te wybory.
Sadzić, palić, zalegalizować. |
wiesz jestem za zielonym lisciem
ale Palikot to farbowany lis i chuj wie ile jeszcze razy sie przefarbuje
niby gada dorzeczy i jedzie po bandzie co akurat lubie
ale nie tak dawno finansowal prawicowe pismo niejaki OZON
a teraz nagle klechy mu nie pasuja
to popieram
ale wiarygodny to on dla mnie nie jest
taki koniunkturalista
z ryzym przybije piatke po wyborach zrobia flaszke
wezma dotacje na partie z naszej kasy i beda sie znas napierdalac
tak to widze
nie wiem jeszcze co skresle na karcie ale coraz powazniej rozpatruje oddanie glosu niewaznego |
_________________ defloracje, tanio, dojeżdzam |
|
|
|
 |
prezesartur
Motocykl: Nie mam. Nie jestem cool.
Imię: Artur
|
Wysłany: 2011-10-07, 22:54
|
|
|
| Pozostaje karny kutas. |
|
 |
Kapitan Bomba

Motocykl: Orzeł 1
Imię: Tytus
|
Wysłany: 2011-10-07, 23:02
|
|
|
Polityku, dostajesz karnego ku*asa za chu*owe rządzenie. |
|
|
|
 |
benzin
|
Wysłany: 2011-10-07, 23:23
|
|
|
| Brosik napisał/a: | | Polityku, dostajesz karnego ku*asa za chu*owe rządzenie. |
nawet nie za chujowe rzadzenie bo po wyborach to oni sie beda chwile bujac z tym cyrkiem
ale powinni otrzymac karnego kutasa za to ze sa pospolitymi chujami i to naweet nie psimi
bo psy to wspaniale zwierzeta
a polityk to chuj pospolity |
|
|
|
 |
Drzewo
Drzewo
Motocykl: HH919
Imię: Dawid
|
Wysłany: 2011-10-07, 23:45
|
|
|