Forum Śląskich Motocyklistów Strona Główna Forum Śląskich Motocyklistów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Moto GP
Autor Wiadomość
ElectroOne 
People can fly

Motocykl: GSX-R 1000 K9
Imię: Arek
Wysłany: 2010-11-01, 01:00   

Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się :P Tak naprawdę nie oglądałem dzisiejszego GP ;(

Miki72 

Motocykl: Ducati Diavel Carbon Red 2011
Imię: Michał
Wysłany: 2010-11-01, 12:51   

w tym sezonie Doctor jest tylko jeden !

Lorenzo !

Piękna walka o 3 miejsce
www.motoautostrada.pl

slusar_o2 

Motocykl: suzuki
Imię: Marcin
Wysłany: 2010-11-02, 08:26   

no Dovi pięknie wyprzedził :) Ale w moto 2 to była dopiero sieczka nieporównywalna z moto gp. Tak mi szkoda było Iannone. To by był ogromny wyczyn gdyby stanął na pudle startując z 34 miejsca.

http://www.bikepics.com/members/slusar_o2/

Miki72 

Motocykl: Ducati Diavel Carbon Red 2011
Wysłany: 2010-11-07, 14:28   

ale dziś w moto2 emocje do końca. Gratki dla Karela, szkoda Iannone'a...
www.motoautostrada.pl

Tweety 

Motocykl: Yamaha
Imię: Gosia
Wysłany: 2010-11-07, 21:06   

Miki72 napisał/a:
ale dziś w moto2 emocje do końca. Gratki dla Karela, szkoda Iannone'a...

Karel Abraham skorzystał z zamieszania na ostatnim kółku , fakt było co oglądac :-)

slusar_o2 

Wysłany: 2010-11-11, 17:35   

No i po dwóch dniach testów.
wyniki:
http://www.motogp.com/en/...encia+Test+2011

Jak wrażenia :) ? Jeśli Stoner zgra się na dobre z motocyklem będzie nie do zatrzymania.

Burst 

Motocykl: Yamaha FZ6 S2
Wysłany: 2010-11-11, 18:40   

Rossi słabo, bardzo słabo.... Ze Stonerem to faktycznie może być ciężko jeśli mu Hąda podpasuje. Generalnie całkiem nieźle Spies na fabrycznej M1. Ciekawy jestem też co pokaże Crutchlow, któy znajdzie się mniej więcej w tym miejscu w którym Spies był rok temu. Sporo zmian i mam nadzieję, że ciekawy sezon nam się zapowiada :)

slusar_o2