|
Forum Śląskich Motocyklistów
|
|
Decha :) |
| Autor |
Wiadomość |
harmonista

Motocykl: VFR800FI '00
Imię: Rafał
|
Wysłany: 2015-11-08, 19:23 Decha :)
|
|
|
Pogoda jak na razie OK ale sezon nieubłaganie się kończy...
a zaczyna się nowy zimowy zawsze chciałem nauczyć się jazdy na desce ale zawsze była jakaś wymówka żeby odwlec to o kolejny rok... ale nie tym razem!
Razem ze szwagrem szukamy osoby, która wprowadzi nas w temat i nauczy podstaw. Poszukuję najlepiej kogoś z forum (ewentualnie polecaną osobę) do nauki jazdy na desce. W temacie jestem zielony. Nie mam sprzętu ani doświadczenia. Za to chęci są duże. Nie musi to być instruktor z papierami ale trochę cierpliwości na pewno się przyda
Myślałem o jakimś kilkudniowym wypadzie (w sprawie terminu i miejsca jestem otwarty na propozycje). Co do gratyfikacji to myślę, że się dogadamy. Czy to będzie stawka godzinowa, czy opłacenie pobytu... kwestia ustalenia.
Info najlepiej na PW. |
|
|
|
 |
Edek

Motocykl: Honda Hornet '00
Imię: Paweł
Wiek: 37 Dołączył: 10 Cze 2015 Posty: 91 Skąd: Golasowice
|
Wysłany: 2015-11-09, 10:57
|
|
|
| Szczerze polecam instruktora, ktoś, kto potrafi nawet dobrze panować nad deską nie zawsze będzie w stanie przekazać Ci wiedzę i możesz nauczyć się złych nawyków. Najważniejsze to dobrze zacząć i wiedzieć czego unikać. Tego najlepiej nauczy Cię instruktor. |
|
|
|
 |
bankus

Motocykl: Honda CBF500
Imię: Mirek
|
Wysłany: 2015-11-09, 12:42
|
|
|
co racja to racja. Złe nawyki pozyskane na początku o wiele trudniej wytępić nawet u doświadczonego, niż nauczyć świeżaka. Coś o tym wiem |
|
|
|
 |
harmonista

Motocykl: VFR800FI '00
Imię: Rafał
|
Wysłany: 2015-11-12, 13:03
|
|
|
Rozumiem, że sam się nie dobrze nie nauczę. Myślałem, że może znajdzie się jakiś instruktor między swoimi
Mimo wszystko jeśli ktoś, coś to czekam na info. |
|
|
|
 |
bbx
Motocykl: brak
Imię: Piotrek
|
Wysłany: 2016-01-22, 07:41
|
|
|