|
Forum Śląskich Motocyklistów
|
|
Rejestracja |
| Autor |
Wiadomość |
Patra

Motocykl: CB 500
Imię: Patra
|
Wysłany: 2012-05-01, 09:50
|
|
|
| Abaddon, napisałam wyżej na co się powoływał ten, który mi te 500 mandatu wlepić- Nie wiem, nie znam się, ale chyba z powietrza sobie tego nie wziął wiec coś musi być na rzeczy??? |
_________________ Zawsze kiedy piszesz głupie posty bóg zabija kotka!
Gość pozdrawiam
 |
|
|
|
 |
Abaddon [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-05-01, 10:00
|
|
|
Mówić można wszystko, ale żeby być wiarygodnym, należy podeprzeć się podstawą prawną, a "ten", który chciał Ci wlepić mandat, najwyraźniej usiłował zrobić Cię w bambuko.
W najgorszym wypadku zatrzyma DR, pod warunkiem, że udowodni kierującemu, iż to on jest właścicielem pojazdu, a nie jedynie użytkownikiem. |
|
|
|
 |
pocik

Motocykl: drz
Imię: adam
|
Wysłany: 2012-05-01, 10:49
|
|
|
| to akurat jest w cepiku wiec nie problem:) |
_________________ bikepicks |
|
|
|
 |
TNT [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-05-01, 11:32
|
|
|
| mg1989sos napisał/a: | | za co ? za nieprzerejestrowanie motocykla ? pokaż no mi paragraf to ci przyznam rację:D |
| mg1989sos napisał/a: | dokładnie tak jak pisze drzewo .. teoretycznie masz 30 dni na przerejestrowanie, ale w przepisach nie ma słowa o tym co ci grozi jeśli tego nie zrobisz więc byle byś miał przegląd i OC |
guzik prawda .
Art. 97 KW w zw. z Art. 78 ust. 2 PORD
"Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w terminie nieprzekraczającym 30 dni starostę o:
1) nabyciu lub zbyciu pojazdu;
2) zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym."
brak zapisu w taryfikatorze mandatów - czyli od 20 do pińcset
| Abaddon napisał/a: | | W najgorszym wypadku zatrzyma DR, pod warunkiem, że udowodni kierującemu, iż to on jest właścicielem pojazdu, a nie jedynie użytkownikiem. |
tak, bo kierujący zawsze może powiedzieć że autko należy do cioci brata wujka szwagra siostry. nie mniej