Forum Śląskich Motocyklistów Strona Główna Forum Śląskich Motocyklistów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Patra 

Motocykl: CB 500
Imię: Patra
Wysłany: 2012-05-01, 09:50   

Abaddon, napisałam wyżej na co się powoływał ten, który mi te 500 mandatu wlepić- Nie wiem, nie znam się, ale chyba z powietrza sobie tego nie wziął wiec coś musi być na rzeczy???

Abaddon
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-01, 10:00   

Mówić można wszystko, ale żeby być wiarygodnym, należy podeprzeć się podstawą prawną, a "ten", który chciał Ci wlepić mandat, najwyraźniej usiłował zrobić Cię w bambuko.

W najgorszym wypadku zatrzyma DR, pod warunkiem, że udowodni kierującemu, iż to on jest właścicielem pojazdu, a nie jedynie użytkownikiem.

pocik 

Motocykl: drz
Imię: adam
Wysłany: 2012-05-01, 10:49   

to akurat jest w cepiku wiec nie problem:)

TNT
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-01, 11:32   

mg1989sos napisał/a:
za co ? za nieprzerejestrowanie motocykla ? pokaż no mi paragraf to ci przyznam rację:D

mg1989sos napisał/a:
dokładnie tak jak pisze drzewo .. teoretycznie masz 30 dni na przerejestrowanie, ale w przepisach nie ma słowa o tym co ci grozi jeśli tego nie zrobisz :) więc byle byś miał przegląd i OC :)

guzik prawda .

Art. 97 KW w zw. z Art. 78 ust. 2 PORD

"Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w terminie nieprzekraczającym 30 dni starostę o:
1) nabyciu lub zbyciu pojazdu;
2) zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym."

brak zapisu w taryfikatorze mandatów - czyli od 20 do pińcset ;)

Abaddon napisał/a:
W najgorszym wypadku zatrzyma DR, pod warunkiem, że udowodni kierującemu, iż to on jest właścicielem pojazdu, a nie jedynie użytkownikiem.

tak, bo kierujący zawsze może powiedzieć że autko należy do cioci brata wujka szwagra siostry. nie mniej

pocik napisał/a: