Forum Śląskich Motocyklistów Strona Główna Forum Śląskich Motocyklistów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
elekrtyka
Autor Wiadomość
prezesartur 

Motocykl: Nie mam. Nie jestem cool.
Imię: Artur
Wysłany: 2011-02-22, 21:00   

robert 81 napisał/a:
prezes mylisz sie.

Nie mylę się tylko ewidentnie robię sobie jaja panie kolego ale to trzeba przywyknąć.

emil 

Motocykl: motocykl
Imię: lucek
Wysłany: 2011-02-22, 22:39   

robert 81 napisał/a:
prezes mylisz sie. emil tak naprzyklad dziala kontrolka alternatora z jednej strony plynie do niej prad po tym jak wlaczysz zaplon a jak zapalisz silnik to dostaje na obu kablach + i kontrolka gasnie. tak lopatologicznie to tlumaczac. jestem z zawodu elektromechanikiem samochodowym i mimo ze po szkole pracowalem tylko 4mies.w zawodzie i minelo juz 10 lat od tego czasu to pamietam podstwowe zeczy.

no to to napisałem kolego, jak kontrolka dostanie od swojej strony + i od żarówki świateł też + to musi zgasnąć ;) . Jak nie dostaje swojego sygnału, to wcale nie oznacza że jest zwarta do masy, równie dobrze może mieć przerwę, więc + od świateł nie wystarcza by kontrolka któraś świeciła, chyba że ma stale zwartą masę.
ja kończyłem elektronika hmm w 2003, ale też co nieco pamiętam ;)

temat dotyczy prymitywnego układu, ale autor to musi sprawdzić i moze podac powód, póki co sie nie odzywa ;)

robert 81 

Motocykl: kilka
Imię: Robert
Wysłany: 2011-02-22, 23:42   

prezesartur napisał/a:
robert 81 napisał/a:
prezes mylisz sie.

Nie mylę się tylko ewidentnie robię sobie jaja panie kolego ale to trzeba przywyknąć.

sory ale za toba akurat nie nadazam raz jestes powazny jak najgorszy pan prezezes a za "sekunde" robisz sobie jaja. i w kazdym z przypadkow ton twoich wypowiedzi jest jednakowy. widocznie jestem za malo wyksztalcony zeby to zrozumiec.

prezesartur 

Motocykl: Nie mam. Nie jestem cool.
Imię: Artur