|
Forum Śląskich Motocyklistów
|
|
elekrtyka |
| Autor |
Wiadomość |
prezesartur
Motocykl: Nie mam. Nie jestem cool.
Imię: Artur
|
Wysłany: 2011-02-22, 21:00
|
|
|
| robert 81 napisał/a: | | prezes mylisz sie. |
Nie mylę się tylko ewidentnie robię sobie jaja panie kolego ale to trzeba przywyknąć. |
|
|
|
 |
emil

Motocykl: motocykl
Imię: lucek
Wiek: 112 Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 3698 Skąd: somalia
|
Wysłany: 2011-02-22, 22:39
|
|
|
| robert 81 napisał/a: | | prezes mylisz sie. emil tak naprzyklad dziala kontrolka alternatora z jednej strony plynie do niej prad po tym jak wlaczysz zaplon a jak zapalisz silnik to dostaje na obu kablach + i kontrolka gasnie. tak lopatologicznie to tlumaczac. jestem z zawodu elektromechanikiem samochodowym i mimo ze po szkole pracowalem tylko 4mies.w zawodzie i minelo juz 10 lat od tego czasu to pamietam podstwowe zeczy. |
no to to napisałem kolego, jak kontrolka dostanie od swojej strony + i od żarówki świateł też + to musi zgasnąć . Jak nie dostaje swojego sygnału, to wcale nie oznacza że jest zwarta do masy, równie dobrze może mieć przerwę, więc + od świateł nie wystarcza by kontrolka któraś świeciła, chyba że ma stale zwartą masę.
ja kończyłem elektronika hmm w 2003, ale też co nieco pamiętam
temat dotyczy prymitywnego układu, ale autor to musi sprawdzić i moze podac powód, póki co sie nie odzywa |
|
|
|
 |
robert 81
Motocykl: kilka
Imię: Robert
|
Wysłany: 2011-02-22, 23:42
|
|
|
| prezesartur napisał/a: | | robert 81 napisał/a: | | prezes mylisz sie. |
Nie mylę się tylko ewidentnie robię sobie jaja panie kolego ale to trzeba przywyknąć. |
sory ale za toba akurat nie nadazam raz jestes powazny jak najgorszy pan prezezes a za "sekunde" robisz sobie jaja. i w kazdym z przypadkow ton twoich wypowiedzi jest jednakowy. widocznie jestem za malo wyksztalcony zeby to zrozumiec. |
|
|
|
 |
prezesartur
Motocykl: Nie mam. Nie jestem cool.
Imię: Artur
|
Wysłany: 2011-02-22, 23:43
|
|
|