|
Forum Śląskich Motocyklistów
|
|
Decha dla początkującego |
| Autor |
Wiadomość |
MEFIU

Motocykl: F3 PIES
Imię: Łukasz
|
Wysłany: 2011-05-02, 11:25 Decha dla początkującego
|
|
|
Siemka
Ledwie co się zima skończyła a ja już zastanawiam się nad następną
Chciałbym od przyszłego sezonu rozpocząć przygodę ze snowboardem, chciałbym kupić w miarę tanio tak do 800-1000zł cały komplecik czyli deska, wiązania, buty, kask ( gogle mam z crossa może dadzą radę ) co myślicie o takiej desce? KLIK mam 175cm wzrostu około i 55kg wagi, byłaby dobra do nauki i śmigania po stokach? Do tego jeszcze buty i reszta ale na to jeszcze przyjdzie czas. Jestem zielony w tych sprawach a myślę że warto spróbować |
|
|
|
 |
Reaper
inszallah

Motocykl: Yamamoto 600R
Imię: Przemek
Wiek: 36 Dołączył: 19 Gru 2010 Posty: 941 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2011-05-02, 12:12
|
|
|
| MEFIU napisał/a: | | Jestem zielony w tych sprawach a myślę że warto spróbować |
Wnioskuje z tego, że jeszcze nigdy nie miałeś dechy na nogach. Radziłbym Ci zostawić te 800-1000zł, i na wstępie wypożyczyć jakieś 2-3 razy deche, żeby sprawdzić co i jak. Jeśli masz znajomych co latają to Cie wprowadzą na pierwszych jazdach, jeśli nie to najlepiej 1 raz zaliczyć z instruktorem bo sie zabijesz
kwesti, czy kiedykolwiek jeździłeś chociaż na nartach nie ruszam bo to bardziej przeszkadza niż pomaga |
_________________ Motocykl to największy wibrator jaki możesz wsadzić kobiecie między nogi |
|
|
|
 |
haidi
Motocykl: tak
Imię: tak
|
Wysłany: 2011-05-02, 12:15
|
|
|