Forum Śląskich Motocyklistów Strona Główna Forum Śląskich Motocyklistów


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Suzuki GN 250 (roczniki)
Autor Wiadomość
603Mariusz 


Motocykl: Suzuki GN250
Imię: mariusz
Wiek: 52
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: A-ÓW
Wysłany: 2014-07-21, 22:21   Suzuki GN 250 (roczniki)

Witajcie,zamierzam kupić Choper z nie ciężkich motorów Suzuki GN 250 ,mam pytanie czy to prawda,że w ostatnich rocznikach były poblokowane na mocy,znaczy,że starsze są mocniejsze
Od którego rocznika były w produkcji blokady
Oraz w jaki sposób blokowali (czy się takiego opłaca kupić)
.
 
 
emil 


Motocykl: motocykl
Imię: lucek
Wiek: 111
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 3698
Skąd: somalia
Wysłany: 2014-07-26, 22:47   

zanudzisz się na tym. Lepiej kupić starą, dobrą MZ. 250 albo 251. Lepiej przyspiesza, lepiej hamuje. I nie męczy tak jak to małe gówno.
_________________
a nie bede nikogo obrazal..
 
 
ArturS 


Motocykl: XT600 Téréféré
Imię: Artur
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 879
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-07-28, 10:35   

Potwierdzam, miałem na tym kurs na prawko. Dobrze podrajcowany chiński kibel potrafi go przegonić :I Ja wiem, że to nie służy do zapier..nia, ale już samo utrzymanie prędkości 80-90km/h nie należało do przyjemnych - niska waga robi swoje przy kontakcie z podmuchem wymijanych ciężarówek.
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez ArturS 2014-07-28, 10:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
603Mariusz 


Motocykl: Suzuki GN250
Imię: mariusz
Wiek: 52
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: A-ÓW
Wysłany: 2014-08-17, 11:26   

Witajcie,teraz dopiero
kupiłem go już,powiem tak,MZ szukałem ,ale niestety w okolicach były zniszczone w stanie już nie najlepszym
MZ są lżejsze,lepsze przyśpieszenie,miałem;150 i 250 zgadza się
tylko to dwusuwy trzeba do baku dwie substancje dolewać:olej do paliwa i dodatkowo ołów wlewać,bo paliwa teraz bezołowiowe są.
Na dłuższe trasy Suzuki jest super motocykl,dobrze,że wziąłem z 250 silnikiem a nie z 125 Poza tym mniej awaryjny większe przebiegi
ten jest w miarę utrzymany chromy itp.


[ Dodano: 2014-08-17, 13:00 ]
Jak ktoś z kolegów ma jakieś Polskie materiały,coś na temat tego Suzuki GN250 obsługa sezonowa co jak ile kiedy,podstawy to proszę o info.
dobre do niego są ponoć boczne kufry z tych niedużych pojemność 21 litrów.

[ Dodano: 2014-08-17, 13:01 ]
model z 1993r.
Ostatnio zmieniony przez 603Mariusz 2014-08-17, 11:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
ArturS 


Motocykl: XT600 Téréféré
Imię: Artur
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 879
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-08-25, 07:59   

http://ursa.irk.ru/manual/ - trochę bidnie, bo tylko podstawowy podręcznik, ale zawsze coś.
http://www.megazip.ru/zap...50p-e2-p-722958 - fiszki ze schematami
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez ArturS 2014-08-25, 08:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
603Mariusz 


Motocykl: Suzuki GN250
Imię: mariusz
Wiek: 52
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: A-ÓW
Wysłany: 2014-08-25, 13:58   

Dzięki zawsze coś przyda się.
Szukam info gdzie jest opisane ile ma ma być śrubka od powietrza odkręcona w gaźniku.
Oraz na zimno ciężko pali,na ciepło do szczału
Czy w tym Suzuki GN250 1993r. ustawia się zapłon ?(gdzie jest o tym mowa )
Swieca jest odstęp 0,6 ;0,7
_________________
Szanujmy Las on zadba o Nas.
Moja Historia:(Hulajnoga);(Rower);(JAWA TS 350 Twin Sport);(Ogar 200);(Sim SR60);(Suzuki GN250)
Ostatnio zmieniony przez 603Mariusz 2014-08-25, 14:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ArturS 


Motocykl: XT600 Téréféré
Imię: Artur
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 879
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-08-25, 14:09   

Zapłonu nie ruszasz, jest jedynie czujnik położenia wału (pick-up coil + wypustki na kole magnesowym) i moduł zapłonowy, który wszystko ustawia. Pilotem baw się na słuch i reakcję gazu. Właściwie to trzeba byłoby sprawdzić jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej, ale bez manuala nie wiadomo jaki ma być. Zawsze można dojść wg megazip.ru po numerze części gdzie jeszcze taki gaźnik wkładano i poszukać serwisówki z takiego bratniego modelu. Świecę po prostu wymień na nową dedykowaną. U mnie w XTku był problem z rozruchem i dopiero pomogła świeca irydowa, której byłem zagorzałym przeciwnikiem.
_________________
|
 
 
 
603Mariusz 


Motocykl: Suzuki GN250
Imię: mariusz
Wiek: 52
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: A-ÓW
Wysłany: 2014-08-25, 14:14   

Co do modułu mam dwa oryginalny z znaczkiem Suzuki jaki w nim był
i drugi kupiłem zapasowy bez znaczka suzuki
na obydwu jeździ pali tak samo tyle,ze na tym bez znaczka przy szybkim przygazowaniu z wolnych obrotów,na początku gdzieś przez pół sekundy go przydusi,a tak to chodzi tak samo ?
_________________
Szanujmy Las on zadba o Nas.
Moja Historia:(Hulajnoga);(Rower);(JAWA TS 350 Twin Sport);(Ogar 200);(Sim SR60);(Suzuki GN250)
Ostatnio zmieniony przez 603Mariusz 2014-08-25, 14:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ArturS 


Motocykl: XT600 Téréféré
Imię: Artur
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 879
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-08-25, 14:17   

Serwisówka http://pl.scribd.com/doc/5321965/GN250-Manual
Ustaw luzy zaworowe, sprawdź czy króćce nie popękane, przeczyść i wyreguluj gaźnik, wymień świecę i będzie gites ;)
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez ArturS 2014-08-25, 14:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
603Mariusz 


Motocykl: Suzuki GN250
Imię: mariusz
Wiek: 52
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: A-ÓW
Wysłany: 2014-08-25, 14:22   

luzy zaworowe ustawione
króćce nie popękane które to ?? ?
gaźnik wyczyszczony ,zmieniona nowa guma miedzy gaźnikiem a cylindrem (jak go wyregulowac ??
jaką świece kupić czy ma to wpływ na zapalanie złe na zimno (świeca)
,..............
Założę moduł z powrotem oryginalny jaki był w nim,
ten co kupiłem,miał być niby odblokowany ,tak gościu twierdził,że te Suzuki były blokowane na modułach
ponizej dwa moduły


mój ze znaczkiem suzuki po lewej
_________________
Szanujmy Las on zadba o Nas.
Moja Historia:(Hulajnoga);(Rower);(JAWA TS 350 Twin Sport);(Ogar 200);(Sim SR60);(Suzuki GN250)
Ostatnio zmieniony przez 603Mariusz 2014-08-25, 14:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ArturS 


Motocykl: XT600 Téréféré
Imię: Artur
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 879
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-08-25, 14:27   

Świeca ma wpływ na rozruch. Wg katalogu NGK wchodzi tam DR8ESL lub irydowa DR8EIX. Jeśli między gaźnikiem i cylindrem jest jedynie guma, to nic więcej nie trzeba mieszać. Regulacja gaźnika wg. manuala ze szczególnym uwzględnieniem szczelności zaworka iglicowego (warto sprawdzić sitko pod jego gniazdem) i poziomu paliwa.
_________________
|
 
 
 
603Mariusz 


Motocykl: Suzuki GN250
Imię: mariusz
Wiek: 52
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: A-ÓW
Wysłany: 2014-08-25, 14:33   

W wolnej chwili posprawdzam jeszcze te rzeczy co piszesz
Filtr powietrza na rysunku jest pokazane że należy go w czymś wymyć czy nasączyc ??
gaźnik ma jakąś tabelkę jest w niej ile obrotów ma być śrubka od powietrza
.
_________________
Szanujmy Las on zadba o Nas.
Moja Historia:(Hulajnoga);(Rower);(JAWA TS 350 Twin Sport);(Ogar 200);(Sim SR60);(Suzuki GN250)
 
 
ArturS 


Motocykl: XT600 Téréféré
Imię: Artur
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 879
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-08-25, 14:42   

filtr gąbkowy, myjesz w benzynie, najlepiej ekstrakcyjnej. Nasączyć można specjalnym sprayem do takich filtrów lub po prostu olejem SAE30, czyli popularnym Trawolem ;) Te 2 obroty śruby pilota, to jedynie pozycja startowa, która nie oznacza że wsio będzie ok, ale silnik zwyczajnie się uruchomi i będzie można doregulować.
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez ArturS 2014-08-25, 14:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
603Mariusz 


Motocykl: Suzuki GN250
Imię: mariusz
Wiek: 52
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: A-ÓW
Wysłany: 2014-08-25, 19:19   

Filtr powietrza z tydzień temu wydmuchałem kompresorem
umyje go w b. ekstracyjnej
co do obrotów śrubki od powietrza mam 1,5 gdzieś (jeździ dobrze,na ciepło pali od razu
tylko na zimno problem trzeba trochę pokręcić,żeby zapalił.
takie świece mam muszę zmienić na;



.................................................
Teraz patrzyłem do serwisówki piszą o takich świecach.
http://obrazki.elektroda...._1408990631.jpg

................................................

Jaką kupić do tego motocykla Suzuki GN 250

[ Dodano: 2014-08-26, 09:59 ]
Zdecyduje się na tą może to nie podróba ?
według nazwy taką producent poleca.
http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62
_________________
Szanujmy Las on zadba o Nas.
Moja Historia:(Hulajnoga);(Rower);(JAWA TS 350 Twin Sport);(Ogar 200);(Sim SR60);(Suzuki GN250)
Ostatnio zmieniony przez 603Mariusz 2014-08-25, 19:21, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Nie moesz ciga zacznikw na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
http://www.mgm-moto.plhttp://www.motoautostrada.plhttp://dawcy-usmiechu.slask.pl/