Forum Śląskich Motocyklistów Strona Główna Forum Śląskich Motocyklistów


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
żarówki do moto
Autor Wiadomość
kiler600r 


Motocykl: DL1000/Blackbird
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 121
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2011-04-14, 17:30   

olać wojnarów, ja też mam powiedzmy w ofercie takie żarówy jakby ktoś chciał, faktura, paragon obojetnie.

tak jak wspominali przedmowcy, night breaker swieci zajebiscie ale tak ze 3-4miesiące. Jak komus nie szkoda kasy i ma latwy dostep do wymiany zarowki w motku to polecam.
generalalnie zarowki z najwyzszej polki <cenowej i skutecznosc> cechuja sie krotka zywotnoscia. optymalniej jest brac z polki nizej niz najwyzsza. polecam osram silverstar <+50% wzgledem +90%nightbreakera>
siedze w oswietleniu prawie 6lat wiec raczej wiem co mowie
 
 
fasola 


Motocykl: cbr900
Imię: fasola
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 34
Skąd: Tychy/Bieruń
Wysłany: 2011-04-14, 18:53   

viral napisał/a:
I się dziwisz czemu motocyklistów się nie znosi, jak walą na długich albo xenonach z Chin.
Też mnie to podejście wk***, ale co zrobić. Jedynie tyle, że sam xenonów nie założę ;)

PS. Kupiłem ledowe postoje takie dziwaczne świecące we wszystkie strony. Założę i zdam raport.
zobacz ile motongów jezdzi na xenonie a ile puszek ?? porównaj policz wylicz :D pozatym u mnie niemam problemu z regulacją wysokosci choc fakt klosz troche rozprasza swiatło ale moje bezpiecznstwo jest wazniejsze od tego co powie zazdrosny typ w puszcze :D
_________________
loud pipes saves lives
 
 
 
Bożuch 


Motocykl: Yamaha XJ600
Imię: Tomek
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 42
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-04-14, 22:49   

no właśnie osram silverstar widziałem je w Saturnie ale jakoś nic o nich nie słyszałem.
 
 
emil 


Motocykl: motocykl
Imię: lucek
Wiek: 104
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 3698
Skąd: somalia
Wysłany: 2011-04-14, 22:54   

nie wiem jak z żywotnością, ale jakościowo dają radę.
_________________
a nie bede nikogo obrazal..
 
 
Arkadius 


Motocykl: 954
Imię: Arek
Wiek: 30
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 550
Skąd: Leszczyny
Wysłany: 2011-04-14, 23:06   

vidal chyba trochę koloryzujesz.. Ja mimo tego że mam xenony u siebie to ustawiłem je na serwisie na odpowiedniej wysokości i nie walą po oczach. Oczywiście inna sprawa jak ktoś wpieprzy xenon na miejsce zwykłych żarówek i oleje regulację.. Ale nie uogólniaj. Widoczność na drodze dla mnie milion razy lepsza, bez jakiegokolwiek porównania ze zwykłymi światłami. Po przełączeniu na długie czuję się jak w dzień.
 
 
 
TNT
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-14, 23:10   

Nie chce mi się cytować pojedynczych wypowiedzi, zatem punktowo ;)

1)Idealnie białe światło rzeczywiście da tylko Xenon. Szczyt żarówki włóknowej (np.H4) to barwa 4300K, czyli tzw. ciepły biały ( z małymi przebłyskami żółtego). Wyższe temperatury czyli tzw. zimny biały to od czystego białego do białego z przebłyskami od niebieskiego po filet (ok.6000K i więcej...)

2)Do żaróweczek Blue Vision często rzeczywiście są dodawane żarnikowe niebieskie postojówki. - bezcokołowe W5W Da się je dokupić również luzem. Świecą w zależności od rodzaju odbłyśnika. Z moich obserwacji wynika, że świetnie nadają się do oświetlenia wnętrza samochodu - podsufitka, schowki, bo dają bielsze światło od standardowej żółtej żarówki. Przyjemnie się w ''nim siedzi" ;) Za to na postojówki do kloszów preferuję LED-y. Jeśli nosicie się z zakupem takich, polecam sklepy elektroniczne na Plebiscytowej w Katowicach. Duży wybór zarówno kolorów jak i białych (ciepłe, zimne).

3)Legalność Xenonów to dłuuugi temat. W teorii wygląda to tak:
a. klosz musi mieć homologację na Xenon wybitą najczęściej na szkle
b. klosz musi mieć spryskiwacz
c. w moto nie wiem, ale w samochodzie system pozycjonowania xenonu żeby nie walił po oczach w dziurach i na wybojach (tutaj mogę się mylić, coś tam kiedyś czytałem o tym...)

w praktyce sami wiemy jak jest :)

4)Jazda na długich na moto - w jasny, niepochmurny dzień nie mam nic przeciwko. (z moich obserwacji) nie oślepia a sprawia że moto jest bardziej widoczne. Xenony w moto... też nic przeciwko. Z racji tego że: w większości moto łatwo ustawić reflektor, żeby nie oślepiał, a ilość dziur na drogach jest zatrważająca... sam się przekonałem nieraz, że potrafią się zrobić z dnia na dzień...

5) killer600r - a masz na stanie Crystal Vision?
U mnie H4 chodziły prawie 5 miesięcy, po czym w jednej padł żarnik świateł mijania, wymieniłem komplet, a sprawną pozostawiłem na zapas. Niestety, na Alledrogo 59 zeta za parę. Ale właśnie jest duża różnica od Blue Vision. Na kloszu jest lekko żółta poświata zanim się rozgrzeją, ale na drodze tylko biel.
 
 
Piecol 


Motocykl: Kawasaki Versys
Imię: Tomasz
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 682
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2011-04-15, 12:42   

Nie denerwujcie się tak na mnie ;)
To, że inni użytkownicy mają mnie w dupie nie znaczy, że ja mam automatyczne prawo do tego samego.
Cieszę się, że wy też podchodzicie do lamp z głową.

Może i szarpnąlbym się na zestaw xenonów, ale po pierwsze cena mnie odstrasza (może to nie jest główny powód) po drugie legalność. Jak nie będzie jasno określone w kodeksie/prawie, jak można używać tych lamp ja ich nie używam. I po 3cie ja mam H7 czyli 2 klosze i drogowe muszą być zwykłe, a to mi trochę zaburza ogólną koncepcję :D .
Profil Facebook
 
 
wojtek770i 

Motocykl: Virago
Imię: 250
Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 2
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-06-17, 02:37   

A co myślicie o żarówce h4 Philips x-treme vision Moto
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Nie moesz ciga zacznikw na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
http://www.mgm-moto.plhttp://www.motoautostrada.plhttp://dawcy-usmiechu.slask.pl/