|
Forum Śląskich Motocyklistów
|
|
Kategoria AM dla czternastolatkow |
| Autor |
Wiadomość |
prezesartur
Motocykl: Nie mam. Nie jestem cool.
Imię: Artur
|
Wysłany: 2010-04-28, 01:36
|
|
|
To ja mam du¿o wspomnieñ i przyznam, ¿e by³em bardzo nie¶wiêty by³em na swoje czasy niez³ym hard corem. W zerówce w 6-7 z³apali¶my typka za rêce nogi i latali¶my z nim po klasie babka wparowa³a to by³o króciutko linijka drzewiana i po ³apach. By³o wychowanie bez stresowe. Nauczyciele nie mieli stresu Oczywi¶cie z Markim K. nie byli by¶my sob± jakby przesz³o to bez echa wstali¶my i babce powiedzieli¶my "nie bola³o smakowa³ jeszcze by nam siê przyda³o" no có¿ wam bêdê du¿o mówi³ z jajami to siê trzeba po prostu urodziæ. Dosta³em w zerówce ponad 30 uwag Marek K. by³ przodownikiem wy³apa³ ponad 60. Raz siê nawet ze szko³y zerwa³em w zerówce. W 3 klasie la³a nas kijem raz postanowi³em to skoñczyæ na przerwie do biurka z³ama³em kij i od³o¿y³em na miejsce. My¶la³em, ¿e jestem sprytny ale nauczycielka okaza³a siê sprytniejsza i na nastêpny dzieñ przynios³a szlaufa. W drugiej z zuchów mnie za bójkê wywalili. Potem by³o bardziej hard corowo. Na reiligii katechetka mia³a do mnie uprzedzenia gdy¿ by³em bardzo antyborzy i raz pada do mnie: ej ty starta tata co¶ tam co¶ tam wiêc jej grzecznie powiedzia³em: po pierwsze to mam na imiê Artur a po drugie, a po drugie to spierd... Lipa potem by³a jak siê dowiedzia³em, ¿e jej syn o¿eni³ siê z moj± kuzynk±. Przeros³em sam siebie gdy na lekcji wychowawczej wychowawca mówi: Artur jest zdolny ale to straszny olewus na co odpowiedzia³em czysto informacyjnie: olewus to ciê zrobi³. Chocia¿ chyba lepiej by³o jak na przerwie otworzyli¶my drzwi pokoju nauczycielskiego i zrobili¶y bombardowanie ogryzkiem (ale to nie by³o na bezczelnego bo mieli nie wiedzieæ kto oczywi¶cie plan nie wypali³). Petarda w kiblu te¿ by³a za³o¿enie by³o takie ¿e ma stolczyna roztaplaæ po kabinie. Oczywi¶cie jak zwykle gdy poszli¶my zbadaæ rezultaty zostali¶my zauwa¿eni potem sprz±taczk